085 - 3035384

Insights

Wij doen voortdurend onderzoek in ons eigen 6000-koppig Nationale 50+ panel. Op zoek naar wat we nog niet wisten en verder doorvragen na de ‘zelfverstopte paaseieren’ en de bekende ‘open deuren’. Om uiteindelijk die inzichten te vinden die ons werkelijk resultaat gaan opleveren. Die jou verder gaan helpen bij het behalen van jouw doelen, bij het bereiken van de doelgroep voor jouw merk. 

Bureauvijftig insights

Dit kunnen we natuurlijk op vele manieren doen. Van een (online) vragenlijst uitzetten in ons eigen Panel of een uitgebreid kwalitatief onderzoek met focusgroepen. Om de keuze makkelijk te maken hebben we een aantal standaard onderzoeksproducten.

Insights-sheet – Het is natuurlijk zonde om op zoek te gaan naar iets wat al bekend is. Een deepdive in onze, met zorg, opgebouwde en goed gevulde onderzoeksdatabase helpt. Snel en direct inzicht in een breed scala aan onderwerpen. 

Product- of campagnetest – Product, dienst of campagne (bijna) klaar? Dan is de mening van je toekomstige (50+) klant fijn. We leggen het graag aan hen voor. Reken op een ongezouten mening en waardevolle feedback. Uiteraard sturen we je niet zomaar met de uitkomst het spreekwoordelijke riet in, maar denken we ook graag mee wat de volgende stap zou moeten zijn.

Thermometer – Nu eindelijk wel eens weten hoe de doelgroep over bepaalde zaken denkt? Of net even meer weten dan de algemene feiten. Stel zo’n 10-15 vragen aan het panel en ontvang een resumé Om letterlijk aan te voelen hoe jouw doelgroep erover denkt. Een goede voorbereiding voor bijv. je nieuwe strategie of een innovatietraject.

Onderzoeksprogramma (jaar) – Voor wie echt flink aan de slag gaat met de kansen in de ouderenmarkt. Een uitgebreid jaarprogramma waarin onderzoek en strategie samen komen. Naast een tweetal thermometers met aansluitende brainstorms op basis van de resultaten en uiteraard het hele jaar door onze hulp op afroep, bijvoorbeeld bij strategische vraagstukken. 

Focusgroepen – Kwalitatief onderzoek zoals het bedoeld is. Tijdens een aantal verschillende gesprekken met de doelgroep om tafel in focusgroepen. Aan de hand van een vooraf besproken topic lijst gaan we in gesprek en halen zo waardevolle inzichten op. En het leuke is, door de unieke onderzoekslocatie kun je als opdrachtgever meekijken én luisteren tijdens het gesprek.

Uiteraard doen we ook veel maatwerktrajecten, dus laat bovenstaande vooral een uitnodiging zijn om een kop koffie met ons te drinken om jouw vraag (of vragen) te bespreken. Dan kijken we samen hoe we hier een passend voorstel bij kunnen ontwikkelen.

Nieuwsbrief

Meld je aan voor de maandelijkse nieuwsbrief inclusief verrassende insights over 50+’ers:

Stuur ons een mail

Contactformulier

Contactgegevens

Bezoekadres Rotterdam:
Charloisse Lagedijk 536, Rotterdam

Bezoekadres Haarlem:
Floris’ vaste stek. Dodici.
Smedestraat 47, Haarlem

T. 085 – 3035384
E. info@bureauvijftig.nl

Kantoor Bureauvijftig