Wij geloven dat het begrijpen van je doelgroep altijd de basis is.
Inzichten in de wensen en behoeften van vijftigplussers halen we wekelijks op in ons eigen 6000-koppig Nationale 50Plus Panel. Ook kwalitatief onderzoek is ons niet vreemd. Benieuwd naar wat er mogelijk is?
Onderzoek om vijftigplussers beter te begrijpen doen we altijd op maat. Om je een idee te geven van wat er mogelijk is, zetten we een aantal van onze succesnummers op een rij:
- Insight-sheet op basis van een Deep Dive in onze onderzoeksdatabase
- Thermometer in ons Nationale 50Plus Panel om op grootschalig niveau inzichten te verkrijgen
- Focusgroepen om beweegredenen en achterliggende gedachten te achterhalen
- Product- of campagnetest om te testen bij jouw (toekomstige) klanten
- Wijkscan om de wensen en behoeften in een wijk te peilen
Nadat alle inzichten om jouw doelgroep (nog) beter te begrijpen zijn opgehaald, kun je aan de slag met de vervolgstappen. We denken graag mee over strategie en helpen we graag bij het bereiken van vijftigplussers.
Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!
In ons Nationale 50plusPanel bevragen we vijftigplussers regelmatig over allerlei onderwerpen: van wonen tot financiën en technologie tot seksualiteit. Dit doen we in samenwerking met marktonderzoeksbureau Ruigrok NetPanel.