085 - 3035384

Bureauvijftig blog

Sanoma sessie ‘De Veranderende Consument’

Al meer dan een jaar werken wij succesvol voor, Sanoma dochter, Startpagina. Een erg leuke en interessante klant die de oudere klant heeft omarmd en hier bewust aandacht aan geeft. Samen met hen hebben wij al geruime tijd een actieve content campagne uitstaan. Maandelijks laten wij gericht (potentiële) gebruikers vanuit inhoud zien welke toegevoegde waarde Startpagina voor hen kan bieden. Deze content delen wij via verschillende platforms en media.

Startpagina

Spreken tijdens sessie

Vanuit deze succesvolle aanpak, en natuurlijk vanuit de verdere doelgroepkennis die wij als bureau hebben, zijn wij gevraagd om tijdens een sessie over ‘De veranderende consument’ een lezing te geven over de kansen rondom de 50+ doelgroep. Voor de andere merken binnen Sanoma, maar zeker ook voor adverteerders. Floris zal de aanwezigen namens Bureauvijftig antwoorden geven op vragen als: hoe bereik je nu deze interessante doelgroep optimaal. Hoe ziet hun aankoopgedrag eruit? Hoe worden beslissingen binnen het jonge gezin worden steeds sterker beïnvloed door grootouders en (klein)kinderen.

Ook aanschuiven?

De sessie vindt plaats op dinsdag 30 januari vanaf 14:30 op het hoofdkantoor van Sanoma in Hoofddorp. En naast Floris zullen ook de nieuwe CEO Marc Duijndam, Martijn van der Neut (brand director) en de hoofdredacteuren van Margriet (Leontine van den Bos) en Libelle (Hilmar Mulder) hun visie delen. Als je erbij wilt zijn laat het ons dan even weten.

 

«
»

Stuur ons een mail

Contactformulier

Contactgegevens

Bezoekadres Rotterdam:
Charloisse Lagedijk 536, Rotterdam

Bezoekadres Haarlem:
Floris’ vaste stek. Dodici.
Smedestraat 47, Haarlem

T. 085 – 3035384
E. info@bureauvijftig.nl

Kantoor Bureauvijftig