Bij Bureauvijftig kiezen we ons eigen, positieve perspectief op ouder worden. Wij zien vooral kansen. Ook in de uitdagingen. Een nieuwe generatie ouderen, die anders 'oud' wordt. Een kleurrijke doelgroep, die betekenis wil geven aan het leven en midden in de maatschappij staat. Die een digitale revolutie heeft overgeslagen, nu actief is op de iPad en via Facebook en WhatsApp met kinderen en kleinkinderen communiceert.
Zij willen zelf de regie houden over hun leven en willen zeker niet worden aangesproken op hun leeftijd. En dat hóeft ook niet. Het vraagt ‘slechts’ van ons dat we leren om anders te kijken naar deze interessante, mooie en inspirerende doelgroep. Daarom is onze visie:
Anders kijken naar ouderen én naar ouder worden.
Wij helpen je er graag mee. Al ruim 10 jaar doen we niets anders. Voor grote corporates, start-ups en het MKB, maar ook voor goede doelen, reisorganisaties en (woon)zorginstellingen. We helpen met onderzoek om vijftigplussers écht te begrijpen, denken mee over strategie en vertalen inzichten naar producten, diensten en campagnes om de doelgroep te bereiken. Dat is waar ons hart sneller van gaat kloppen.
Mogen we je uitnodigen voor een kop koffie in ons kantoor in Grey Valley?